Frida

image99Jag färgade mitt hår för inte länge sen. Hårbotten. Ingen direkt lyckad färgning men det blev bättre så här än när jag hade min mörkbruna utväxt.

På lördag ska jag på Gurkas och Cissis bröllop. Gurka är killen som fixade ungdomspraktik åt mig när garveriet byggdes. Så man kan kort säga att vi varit nära bekanta i ca sju månader nu. Fredrik ska fota dom på sitt bröllop, lite roligare bilder än de traditonella. Tradtionella bilder ska de också ta men det har de än helt annan fotograf till. Fredrik ska även fota gästerna. Jag däremot ska film hela jippot och jag hoppas verkligen att jag gör ett bra jobb. En fin hemma video i alla fall. Det känns coolt att få den äran att vara med på någons bröllop så här.

MEN what to wear!! Det är frågan. jag har en klänning som faktiskt passar ypperligt bra att ha på sig på ett broöllop. Diskret. Mene, jag har inget att ha över. jag vill inte gå barärmad och någon fin enkel kofta det äger inte jag. Såå, vi får se hur det går. Fotografier från bröllopet kommer Later on. jag lovar.



En konstig grej jag läste nu när jag gick igenom mina senaste inlägg var att jag skriver många uttryck på engelska. Ber om ursäkt för den lite snobbiga attityden det sprider. You know..! :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är söt!:) PUSS

2008-05-31 @ 23:01:18
URL: http://juliateddy.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0