Nässjö Amended

Centralskolan. Yes, i Nässjö gick det mycket bättre än i Vetlanda. Flera stycken var intresserade och det var riktigt roligt att ta över deras caféteria och visa mitt bildspel. Till och med en tjej i nian image100som redan valt blev helt ställd. Hon blev ditskickad av sin träslöjdslärare som tyckte att möbelhanverk vore en bra linje för henne. Hon fick nog något att bita i då. Intresserad var hon i alla fall. En hel bunt tjejer från 8:an kom och gick. Varje gång de kom tillbaka hade de nya frågor och var ännu mer intresserade. De snackade på en hel del och många utav de som tänkt söka en estetisk linje inom bild och form kom på andra tankar när de hörde om Design och Formgivning.


Jag fick några klappar på axeln och en hel del bra komplimanger. De tyckte att jag var perfekt för jobbet och de trodde att jag hållt på med det här i all evighet typ. Men inte. Jag är en pratkvarn, en naturbegåvning hahaha!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0