Need for more speed

En dag på jobbet. JAg sitterhär framför min laptop och gör ingenting. Jag är färdig och ska bara på ett möte idag. Jag ska jobba fram till mitten av maj men har inget att jobba med. Det känns lite lustig så därför ska jag ha det där mötet idag. Gå igenom allt jag gjort och hur vi ska kunna gå vidare. Kommunen förväntar sig nog lite bättre respons efter att ha satt in mig på den här uppgiften. Synd bara att de satt mig på helt fel månader eller ens rätt tid på året för just det här jobbet.



Jag känner mig lite speedad idag. Sådär jobbigt speedad. Sådär att allt går i slowmotion eftersom jag är på superspeed. Därför kommer dagen  gå jääätteee låångsaaaammmt. Idag har jag inte bara möte här på jobbet utan även på Garveriet.

Tjejklubben som vi ska öppna har sitt förta möte idag klockan 17.00. Meningen är ju att vi ska kunna hitta på lite kul saker där och att det ska bli lite som en klubb i USA. Du vet, du har sett filmerna. Traditioner som ligger bakom klubben och intagningsprov. FAST, vi ska såklart inte ha något svårt intagningsprov, alla ska kunna vara med i den. Alla tjejer i alla fall. Så, kanske snart, får du se någon med vår blivande logga på sig. Då vet du att vi är i gång!

405922-19


Kommentarer
Postat av: Liza

Gör det som en Vi Unga-klubb!!! då kan man söka massa bidrag och grejer!!! asbra!

2008-04-19 @ 10:25:04
URL: http://knoll.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0