Stockholm

Oj oj oj! Vad jag såg fram emot resan.
och nu kanske du tror att jag ska säga att
det var sådär, men absolut inte!
Det var super kul! Precis vad jag behövde.
Trots att jag var lite av en partypooper.

Tove, Lisa Elli på början av en rätt så lång shoppingtur.
Gud!! Jag hade jätteont i fötterna efter den här turen + från kvällen innan på Kickis i högklackat.
Jag och elli åkte till lägenheten i förväg för vi orkade verkligen inte gå på stan mer.
Men lisa och Tove ni kämpade vidare. Sju H&M gick ni in i. Det var tre mer än mig och Elli.

Elli hemma i sin grymma lägenhet. Nykjol, ny tubtopp.
Du var jättesnygg i det där. Alla köpte ny fancy clothes utom jag,
inga money och ingen större lust nu när extra kilona bara rullar in.
( Självomkar mig mer senare. )


4.Tove köpte ett jättefint linne.
Glittrade så alldeles underbart bland alla lampor på vår andra runda till Kickis.



5. En bild som dels visar min dåliga fotokänsla och min fest-hand som bara inte kunde sluta vingla.
Liten konstig bild av Ellis lägenhet. hallen var täckt med papper och plast eftersom ett par polska hantverkare höll på och renovera hennes duschrum. De frågade elli en massa saker och hon förstod säkert bara hälften av den enas knackliga svenska
men hon nickade och så g så glad ut och när de gått undrade hon vad hon sagt ja till. haha!


   

Kickis var en nattklubb/Karaokeklubb. Ena sidan spelade mycket reaggeton och r'n'b m.m och den andra hat ever dom ville sjunga. Sen fanns det en kille, Lisa vet vem jag snackar om. Han sjöng på spanska, såg bra ut och var riktigt cool där uppe på scenen. Lisa kände igen honom från Idol och tydligen har han kommit vidare i någon delfinal av nått slag men inte gått igenom för att han varit lite Overthetop. Vilket är ett jäkla bra sätt att förklara hans lilla uppträdande på karaokescenen. Men roligt var det. Och just det!! 4 cider 99kr best offer ever.

Ville bara säga igen att jag hade en toppen helg och att jag är så jäkla glad över min tidiga 20års present. Jag skriver som jag gjorde sist. En dag, när ni minst anar det, ska jag ge tillbaka! jag lovar..!

(Jag märkte precis att det låter som om jag ska hämnas på er hahaha! men ni vet vad jag menar! hahaha!)

Kommentarer
Postat av: lis.

tack för en kalasroligt helg! :D bästa på länge. och amooore - feeejn! ;D hahaha.

2008-04-23 @ 19:51:43
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: tove

jag vill göra om det för det var askul! men blir väl om ett tag framåt. nu har vi den här helgen att leva på ett tag framåt :) pouuss

2008-04-24 @ 19:10:07
URL: http://dockner.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0