Vetlanda

image97Ännu en dag på Jobbet. Idag åkte jag till Vetlanda. Lars Ewö skjutsade mig och jag kan inte säga annat än att det var trevligt. Vi har snackat om massa intressanta saker. Sen är ju Lars alltid Lars.

Så här såg det ut. Det var inte mer intressant än det ser ut. Riktigt tråkigt faktiskt. Jag skulle mycket hellre prata inför en grupp ungdomar som är intresserade. En samlad grupp. Men jag lyckades få ett tio-tal ungdomar att bli intresserade i alla fall. De tog lappar och tittade lite i smyg igenom hela bildspelet jag gjort.


Du vet hur jag är, jag kan få allt att låta som ett himmelrike och tvärtom. Jag ska göra en utvärdering av mitt arbete sen som jag hoppas att både lärare och andra i kommun lyssnar och tar till sig utav. Jag har också hittat en jobbtitel jag kan stå för och tycker låter lite proffsigt. Promoter. va vah vha? Det låter la schysst!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0