Alis 30års fest

Okej, jag tog inga bilder från festen eftersom jag har assbad kamera på telefonen. Men några bilder hann jag med.

Allt började med att vi fixade oss, tog bussen ner till åsa på Gönan. Sen där ifrån tog vi taxi upp till Festen. Vi blir avsläppta på en tom gata där man inte hör någon musik alls. Så vi följer efter det ända folket vi ser, hur många 30 års fester kan det va liksom. Vi kommer in på en innergård, där står det killar och tjejer som var väldigt punkiga och säkert stora fan av hårdrock. Så vi frågar om det här är Alis 30 års fest. Nae det här är karis 30årsfest. hur stor är chansen. men i alla fall. Vi hittar tillslut till festlokalen. sex trappor upp i huset framför innergården vi precis vart inne på.
Kommer upp till en lokal där man brukar dansa tango i. Jättemysigt med gamla soffor o stolar och bord.

Jag gillade att allt att drickat var till inköpspriser så en cider och en drink gick på 75kr. Det gjorde mig lycklig hela kvällen.
jag hade faktiskt riktigt kul. Det var roligt att se några bekanta ansikten och få mingla runt där. Vi dansade en hel del, jag åsa och Eva. Och en tjej till som var flygvärdinna. Jättegullig, hon måste ha vart 30 i alla fall.

Yes, nån kille buffa in i åsa så hon fick rödvin över hela sig, men hon mindes tydligen bara att hon fick det i ansiktet. jag torkade av allt som rann ner på ryggen i alla fall. Det var lite mer än i ansiktet. Aja, Party fortsatte och när dj:n spelade liiite för mycket 80-tals musik började jag känna efter hur mina fötter mådde och de skrek att de ville hem.

Så åsa och jag tog taxi hem till lägenheten. Daniel var redan hemma och så beställde vi takeoutfrån deli de luca. Mycket nice.. Snipp snapp snut så var sagan slut.

På väg till Åsa för at sedan ta taxi till Alis 30årsfest.

Påfesten med väldigt uppsärrade ögon, Åsa till höger.. hemma i lägenheten igen.

take out från Deli de Luca. Åt tikkamasala.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0