Gardermoen



Idag har jag varit och skrivit under kontraktet. Ikväll börjar jag jobba. Jag är bara sååå trött! Var ute till halv fyra igår och festade. Dansade!!! Mm så nu i morse gick jag upp klockan 8 för att vara på Gardermoen klockan 10. Åhh jag är såå trött! Ska sova snart eftersom jag ska jobba natt..
 


HAha! Jag fick gå med alla mina arbetskläder i stor soppsäck. på tåget, på bussen, på gatan. Piiiinsamt. Mmm i alla fall så köptej ag en korv på flygplatsen innan jag tog tåget hem. du kan ju se själv hur trött jag är.


Kommentarer
Postat av: tove

vad är det för en överraskning!? du gör mig nyfiken = inte schysst! :) JAG SAKNAR DIG! Logga in på msn eller nått!!!!!

2008-08-27 @ 21:19:19
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0