Gästboken

Som du kan se är bilden tagen med min urdålig kamera på mobilen.
Jag har bättre kort på det mesta från festen, på daniels kamera.
Och ja, bilder kommer. Ta de lugnt. ni är flera som undrar.



Gästboken.
Ni skrev en hel del roliga och söta saker.. hahaha!
Och jag vill tacka för alla krullhåriga avbilder ni gjort av mig.
Tack för telefon-nummren också ;)..

Och tove, tack för ditt underbara lilla brev på Gästboken.
Så kul att läsa och jag kan bara säga detsamma. <3
minns du vad skrev?!?.. tss... hihihi!

Aja det var en trevlig kväll som jag kommer minnas länge.
Nästa fest är i Oslo, i vår nya lägenhet!!
WOOOhoooo!!!

Kommentarer
Postat av: tove

Klart jag kommer ihåg! Typ iallafall hahaha

2008-08-08 @ 20:25:39
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0