Law of attraction

Jag ær så glad øver att vara i Oslo. Jag kænner mig lycklig, glad, fræsch, uppiggad, uppdaterad, Utmanad på så vis att jag får utmaningar. varje dag ær ett æventyr. Att stiga ur lægenheten ær underbart. Att køpa ett paraply innebær inte regn utan att jag kan ta mig vart som helst utan att bli bløt. Allt ær positivt och jag kænner inga hinder. Law of attraction ær det bæsta jag varit med om. Och att vara bland mænniskor som tror på Law of Attraction ær så underbart underba att vara kring. Kænns som om man uppnått gudomlighet. Eller syftet med livet. Meningen med livet ær Law of attraction. Åh, førstår du inte mina kænslor har du inte førstått eller inte anvændt dig av Law of attraction.

Jag vill bara leva så skøn och fri som jag kænner mig inombords just nu, før alltid.
En till underbar kænsla ær att jag VILL att alla ska finna och førstå Law of attraction.
Speciellt du..!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0