Min första lön

haha, idag kom jag på vad jag ska göra med min första lön jag får.
Okej, inte det första jag ska göra för det är att betala tillbaka min kredit..
Men vad jag ska göra SEN!!

Okej, inte direkt efter heller för då ska jag betala mitt gymkort och hyran.
Men Seeeeeen.. när jag får pengar över då.

DÅ..
DÅ..

Då ska jag shoppa en ny partyoutfit..
fixa mitt hår hos frissan..
..dra ihop tjejerna jag träffat och gå på en redig ute kväll i OSLO!!!

Det är vad min första lön ska gå till..!

FEST FOR LIFE




Kommentarer
Postat av: Louise

Heej frida!

Allt bra? Måste bara säga vilken himla fin bild! ^^



Pusss!

2008-08-10 @ 19:54:46
URL: http://lowice.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0