Sail away with me honey put my heart in your hands

Satt och funderade över mina listor jag tänkte skriva ner. Jag har två listor.
En över saker som ska göras just nu och en över allt jag vill göra i mitt liv.
De fylls på och bockas av allt eftersom jag kommer på nya saker osv.

Några av sakerna som ska göras just nu är:
  • Fixa pass
  • Skaffa nytt skattekort
  • Skaffa kontokort
  • Köpa kontantkort till mobil
  • Hitta en lägenhet
  • Köpa festblåsa
  • Köpa jeans
  • Köpa kamera
  • Köpa Laptop
  • Ta körkort - SÅKLART!!! (Tack berra!)
Några av sakerna jag gjort/vill göra i livet:
  • Pierca mig
  • Tatuera mig
  • Färga håret svart
  • Hoppa fallskärm
  • Inreda och renovera lägenheter
  • Gifta mig
  • Föda barn
Yes, och klart finns det huuuur mycket som helst mer jag vill göra har gjort och kommer att göra.
men det är en helt annan lista.. En hemlig lista.

Kommentarer
Postat av: berra

men hallå, körkort då?;)

2008-08-21 @ 08:16:59
Postat av: Ida

har du piercat dig? :O

2008-08-21 @ 18:50:43

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0