23.00

Klockan är inte så väldans mycket men här står jag och mamma och tapetserar i köket. Kanske är det många som göra sånt in på nattetid som vi verkar få göra. Köket blir kanonbra! Riktigt snyggt och ändå har vi inte gjort mycket för en sån stor förändring. Underbart!

Jag har dessutom på mig något som jag svor att jag aldrig skulle använda. Foppatofflor. Nej dom är inte mina. Och nej jag har inte köpt dom. Det är pappas och jag använder dom bara i arbetssyfte. Jag vill inte skita ner några av mina egna skor. De är inte lika hemska som träskor men ändå groteska.

Det är hur mycket snö ute som helst igen. inte lika mycket som förra gången men ändå gatutäckande. Helt underbart! Tänk när köket är klart och jag kan sitta och se ut på gatan när snön yr.. Åh..!

Jag har fått så konstig magkänsla senaste dagarna. Det är helt sjukt. Jag vet inte vad det är med mig. Om jag börjar bli sjuk eller om det bara är nått jag är orolig över. fråga mig inte vad för jag vet ju inte ens det själv. Det går över ska jag se!

Jaha! tillbaka till tapetserarbordet!
Ha de!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0