I've been there

Julafton. Been there. Juldagen. Been There. Annandag Jul. Been there.

   

Julafton. All the way to Vimmerby. Firade med mat och Kalle Anka. Fick en massa God Jul sms från folk som jag trodde glömt mig. Som jag trodde inte alls brydde sig. Fick samtal från Tove och det gjorde min dag! Fick gulliga sms från många ursöta people. Öppnade inga paket. Inte ett ända. Sedan all the way back to Mullsjö.



Juldagen. Daniel och Åsa kom till mullsjö. Min bror med sin underbart roliga flickvän för att förtydliga det. Hjälpte till med att göra julmiddag. Åt Julmiddag. Öppnade paket. Fick min efterlängtade STROA locktång som gjort mig ÄNNU MER Fabulous! Eller den gjorde mitt hår rättvisa faktiskt. Fick en efterlängtad sminkväska med acessoarer till. Fick en nödladdare till i stort sätt allt. Och en Champagneflaska till nyår. Den fick jag inte spruta ut utan var tvungen att dricka fint.

Klockan halv sju stack jag på första förfesten som varade i max 5 minuter. Träffade Jonas brorsa Johan som vägrade släppa ut mig ur köket om jag inte pussade honom. Så där kom kvällens första puss.

 Åkte till kvällen andra förfest hos Joel. Träffade mycket gamla ansikten och hade riktigt kul. Sara som är sjukt kul.. Angelika som också var riktigt kul.. Jannike som inte riktigt kunde släppa loss men var söt like always.. Erik som hade förändrats och var rolig.. Rasmus som bad om ursäkt som vanligt..Patrik som var undebart kul och dessutom hela kvällen, typ.

Sedan kom skjutsen igen, körde oss till KallesKrog. Där var det "live band" som bestod av en tjej som sjöng karaoke i stort sätt. Mitt gamla fadder barn filip från tvåan i lågstadiet bjöd mig på en drink. Det trodde jag då inte. ;). Träffade förra helgens snubbar Jonnie och Sebbe. Träffade massa folk. Dansade hela kvällen i stort sätt. Fick på nått sätt ihop det lite med Jonnie trots att mitt intresse I SÅ FALL ligger helt hos Sebbe. Sjukt. Men trevligt var det. klockan fick och Kalles tid tog slut.

Gick till efterfesten som var hos Joel igen. Frös rumpan av mig. Snackade runt med folk. Hade ett kul snack med Angelika Jonnie och Sebbe. Haha, vi tittade stjärnor och pratade de osynliga lagarna mellan tjejer och killar. Jag fick tjaffsa lite med Sebbe vilket tände mig till skillnad mot Jonnie som "så gulligt" bjöd på sin jacka när jag frös och höll med om allt jag sa. Euu. Kan man ringa honom och säga -hörru, jag vet att du trodde vi fick ihop men jag är mer intresserad av din polare. Ge mig hans nr och sluta sms:a mig. Okej? :) Sedan gick dom hem.. och då satt jag Angelika, Erik och Patrik på övervåningen och snackade. Klockan drog från 2-3-4. Det hände säkert massa däe i mellan men jag har förträngt det.

Gick hem med Berra och eh.. nån mer? Shit jag minns inte? Pinsamt.. Nån i alla fall och Rasmus. Det slutade med att Jag o rasmus tappade bort Berra och eh. ah nån.. och jag kom på att jag inte hade nyckel hem så jag sov hos rasmus.

Inga direkt dirty secrets där inte men det finns en del andra.. som jag gärna berättar för eh.. typ Tove..? :D.



Annandag Jul. vaknade hos Rasmus vid två. Frös lite eftersom han snott åt sig täcket. Gick upp. han planerade för kvällens fest. Jag gick hem. Åt lite mat. Slappade. Tvättade bort gårdagens skam och blev fräsch igen. Sen.. tror jag att jag åkte till Eddie för att kolla på film. Men det blev att se två avsnitt av Lost i stället för film. Vilket var RIKTGT tråkigt! Han var lite kul men jag har inte riktigt fattat honom än. Jag brukar ha lätt för att fatta folk ( eller dömma folk rätt av ) fort/ direkt. men inte honom. han är en riktig luring.. Sån där ,som man brukar säga att i de lugnaste vattnen går de fulaste fiskarna. En sån är han. Tror jag. Ändå är jag lite fascinerad. Gick hem han följde mig. Sen sov jag.

Kommentarer
Postat av: tove

nyfiken i en strut blir man. eller jag :D och nej det kan du verkligen inte skicka till honom din elaking! puss

2008-12-29 @ 10:51:32
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0