Besatt av hår

image27               image28
Samma dag. Två helt olika Jag

Okej mössan. Den är min räddare. Mitt HÅR, ja jag snackar om håre idag igen. Det är vad ska man säga, balnd det värsta jag har varit med om i mina färgningars historia. Det är brunt, rätt så fint. Det är blond, vissa slingor, helt okej. Det är orange, som jag passar sååå bra i. Det är gult vilket är min hatfärg av allt annat när det kommer till hår och TAPETER. SÅ det är en salig bland av färger i mitt hår. Skaffar jag lite gulare och rosa, mycket rosa, ser jag ut som Cindy Lauper i sina bästa dagar.
Yes hennes hår och mitt måste var släkt.
Och vi får inte glömma miss Diana Ross.
Hennes hår och mitt verkar gå hand ihand.

image30                       image29
Diana Ross          och          Cindy Lauper

Kommentarer
Postat av: lisa.

alltså, på den vänstra bilden så ser håret jättefint ut där under mössan. men om det är en blandning av ross och lauper, jaa frida, då är det nog illa. :P
meen, i jobbiga stunder så kan man lyckas glömma andra gånger det gått lite snett med håret.. men jag kan påminna dej om en annan gång du var lite knäckt också. när du stod bredvid postbilen och man inte såg ditt hår. hahahaha. ;D är det värre nu?
puuuuusss

2008-02-05 @ 11:54:20
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0