Fejkad lyx

image36Gissa om jag har unnat mig gött gött idag med. Yes det har jag. Sol sol sol fejkad sol. Brännan blir så het, du anar inte. Fast det är ju eb såndär som bara har överdel så jag måste ligga en halvtimme på framsidan och en på baksidan. Helt okej, det innebär ju bara längre tid med fejkad lyx.

På tal om fejk. jag har inte bestämt mig jag skulle ta och köpa det där jäkla clipon håret. Så att jag, om jag vill, kan ha lååång svallande hår. Inte för att mitt hår är särskillt kort nu men ändå. 10 cm längre. gaaah. Alla tjejers dröm nån gång. Eller okej, min dröm.

Idag har jag promenart som en galning. imorse halv sju med pappa. 1h och 45min. Sedan en gång efter middagen. Regnade och det var liiite jobbigt men jag såg ut som ett välklätt miffo och promenerade ändå. Ska skriva in min steg på tappa.se nu.


Ciao ciao




Kommentarer
Postat av: lisa

haha, ungefär lika mycket som händer för mej i viken alltså. :S;D jag har galet tråkigt.
fördriver mest min tid här på nätet och så letar jag tatueringar.. hur har du gjort för att ändra bloggen förresten!?
och du, om du hittar nån fin tattoo till min handled, ska ju vara ngn text av ngt slag, så hojta! :)
pusss

2008-02-06 @ 22:22:02
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: tavi

jog soknor dog. skumt. när du var i viken tänkte man att man kunde hälsa på när som helst så då tänkte mna typ inte på det, men nu är du där och jag kan inte komma. så nu saknar jag dig. cp. pouss"!

2008-02-07 @ 12:06:03

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0