gullipluffsinuffsande

image50 Gillade du det jag skickade till dig? Jag ville ju bara att du ska veta att jag älskar dig även om vi inte kan vara tillsammans på Alla hjärtans dag. För mig betyder den dagen rätt mycket. Det är typ den tredje vi firar tillsammans, eller ihop, för det här året kommer vi inte vara tillsammans.

När jag var singel, så höll jag på att dö av allt guligullande överallt på alla hjärtans dag. Det var min spritdag. Då jag såg till att ha en vinare eller grogg hemma. För usch vad jag hatade gullipluffsinuffsande. Lägg märke till Hatade.



Idag, åh, vad jag skulle vilja göra en överraskningsmiddag eller bjuda dig på bio eller bara hitta på något ovanligt kul med dig. Och kommer du ihåg muggen som bara skrek fjönstöntmugglove? Jag ÄLSKAR den. För att jag älskar dig.

Synd att vi inte är tillsammans idag. 14/02-2008

Kommentarer
Postat av: lisa.

glad alla hjärtans dag! :)
idag är det jag som tar mej ett glas för att slippa allt gullande. uuh. haha.
jag hoppas innerligt att du kommer tillbaka! :D:D:D
pusss

2008-02-14 @ 15:00:56
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0