Inte för att du bryr dig.


Jag har faktiskt solat idag igen. Käkat god mat också. Tänkte ta en promenad snart.
Gå en liten bit. Har ingen att gå med bara. Ingen hund heller.

Så jävla surt att bara sitta här helt ovetande om vad man ska göra i livet. Just nu snurrar hela mitt huvud och jag har bara mina drömmar kvar. jobba? måste jag? Jag vill bara jobba om det får mig att nå mina drömmar vilket det säkerligen gör.

jag bara sitter här och inte gör nått. Väntar på beslut, väntar på modet att ringa dit och på intervjuer.
Fy fan vad surt.

nu går jag ut och går. kanske rensar skallen lite då.

Inte för att du bryr dig.

Kommentarer
Postat av: lisa.

mm, armfaan är ju hopplös. :S men får väl stå ut, inte mycket mer att göra, right.. :P
yees, håll utkik. :) heh. funderar på typ min namnteckning eller bara 'lenper' i någon snygg stil? funkar det?
pusss

2008-02-07 @ 17:42:41
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0