jag kom, jag sågs, jag åkte.

Jag hälsade faktiskt på fredrik i viken. jag åkte klockan två på alla hjärtansdag och var framme klockan sju. Vill bara inte att han skulle fatta att jag skulle komma, som en överraskning. Det hände än jäkla massa den sagen, men det skriver jag om lite senare.

Nu sitter jag i norrköping. Jag ska åka till mullsjö så fort fredrik fått reda på om han fått en praktikplats där. Skulle vara kul om han fick det. då slipper jag vara ifrån honom så länge + att jag slipper vara ensam. Åker vilken dag som helst till mullsjö, så Tove och Lisa,
en dag på stan, snart? varför inte?

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: lisafis.

jag är ju sjuk. :/ faaen då. hör av mej när jag är frisk så får vi se om du är kvar. vill ses!
hur blir det med att flytta tillbaka då? ngt bestämt? :)
pussssss

2008-02-19 @ 18:55:41
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisaaaa.

jaa, jag läste det på fredriks bdb. gud vad skönt att han får vara hos dej då! :D
mm, men vi får ha kontakt under tiden och sen när du kommer hem måste vi festa till det. får se till att dra hem elli också!? okej? :)
puss

2008-02-20 @ 20:18:43
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0