Jönköping

image47
Jag har nog aldrig älskat den här staden som jag älskar den idag.
Vet du varför? Jo för att imorn ska jag åka dit. Det betyder bort från mullsjö i några timmar! Åh, första gången som jag på en vecka faktiskt får fixa till mig någolunda för att göra nått. Jag längtar redan och har redan börjat planera min kläder och vilka skor jag ska ha på mig. Och jag måste fixa håret! Shit jag måste färga det!
Ja, jag MÅSTE färga det, det är ju för fan oranget. Det är ju inte så att jag färgar håret varje gång jag åker in till stan inte. ahaha, det vore en syn.

image48
"Dammsugare", "Arrakskaka" el. Punchrulle

Jag var så ivrig om jönköpingsresan att jag glömde säga att jag har städat, tillsammans med momi, hela dagen. Inte nu längre, nu är vi färdiga. Till fredrik: Du skulle se så duktig jag varit! Jag har dammat och dammsugit över allt i de rummen jag städat! du skulle vara stolt och inte hitta en ända list eller kant med damm på. *Klapp på axeln*

Nu var jag duktig!




Kommentarer
Postat av: lisa

jaa, klart vår humor är galet bra! ;D hahahahah
hoho, vad roligt för dej frida! :) blir det shopping eller är det andra stordåd som ska utföras?! ;)
pusss

2008-02-13 @ 15:57:21
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0