Planer

Jag gick upp halv fem idag, på eftermidagen. Kul va? Jag har vänt på dygnet. Inte lite heller. Mene jag ska gå och lägga mig snart tänkte jag. imorn ska jag ut och gå långpromenad med pappa igen. Han går till jobbet om nån timme och slutar klockan sex imorn bitti. Yippi. Det är det ända jag ser fram emot just nu. Klockan sex imorn bitti, när vi går ut och går.


Just nu, Ministry of Sound på HÖGSTA volym.... i mina hörlurar. Pappa sover.
Men i alla fall. Idag, Igår, inatt planerade jag min 20 års fest som by the way kommer rocka mitt liv!
Jag har i stort sätt planerat det in i minsta detalj.

  • Var!
  • När!
  • Gäster ca 50 ( som jag redan tänkt på + extras )
  • Musik!
  • Inbjudan!
  • Sovplatser!
  • ALLT!
image43


Du som känner mig undrar säkert redan vad fan jag håller på med. OCH att jag har mycket planer som aldrig blir av eftersom jag är en drömmare. MEN jag har redan ringt och hört om platsen är ledig det datumet jag bestämt mig för! Gaaaah! This is really happening!

Party love frida

Kommentarer
Postat av: lisa

snacka om att jag blev galet nyfiken nu i alla fall! ;D kan du avslöja något? :)
pussss

2008-02-11 @ 18:38:49
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa

jag loooovar! :D:D:D

2008-02-11 @ 21:43:11
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: Annelie

Hihi tack:P Ja jag förstår nog vad du menar:) Annars är det väl sådär, mitt vikariat tog slut förra veckan så nu är ja arbetslös ogen:(
Shit vad du går ut o går, du måste ha tappat massa kilon. Kul för dig! Önskar man hade din diciplin:P
Hur är allt emd dig då? När kommer du tillbaka hit? Saknar våra träffar på Ica:P

2008-02-12 @ 10:09:52
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: tove

du jag blir lite nyfiko nu..! pussssssssssssss

2008-02-17 @ 17:55:36

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0