Din dag

image7
Du och jag 

Du fyller år snart och jag kommer inte vara där och fira dig. Men du ska veta att jag tänker på dig. Du önskar dig pengar till ett nytt objektiv. Men jag vill inte ge dig det. Jag vill ju ge dig något speciellt. Något som du vill ha men som bara är från mig. Det är svårt att ge dig en speciell present. Du önskar dig inget speciellt. Kanske ett opersonligt presentkort på någon butik.

Du får en present när det börjar trilla ner pengar i min plånbok och när du besöker mig här. Kanske får du en upplevelse. Kanske åker vi iväg på en liten tripp. Jag vill ju göra din dag speciell. Nu vet jag. Nu vet jag vad jag vill göra!

.........

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0