Tappa.se

Jag tillhörde egentligen aldrig kommun. Jag praktiserade ju bara. Ändå fick jag delta i deras "tävling" som alla på kommunen utmanats till. Tappa.se .
image9
 
Tillsammans med sitt lag ska man gå till paris. Vi är på god väg och ligger före schemat men vi är inte det vinnande laget. Det kan jag säga redan nu. Jag praktiserar inte längre på kommunen men tillhör fortfarande laget. det är coolt. Lite press på mig att gå ut och gå. Trots att jag tappade min stegräknare på min vita kväll på davidssons. Har inte direkt letat efter den eftersom jag har en till och eftersom jag åkte till mullsjö i all hast.

image10

Så nu sitter jag här och jäser. har vart ute på min morgon preomenad med pappa. Den börjar 6.30 och är slut ca 7.30. En timmes alldeles lagom skön promenix. har käkat en jättegod frukost med havregrynsgröt, smörgås med massa goda grejer på och två kokta ägg. Nu borde jag vara mätt i flera timmar! Tänkte ta en promenad lite senare igen. innan middagen. kanske får jag med mamma ut då. Så har jag gått med både papi o momi.




Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0