Bad hairday

Checka in frissan. Ser ni vågorna och lockarna och det burriga och det surriga. Usch, idag är ingen bra hårdag. Men det gör inget ör mitt humör är på tipptop i alla fall. Så det är luugnt. Idag tänkte jag äta nått gott, men jag vet inte vad. Funderar på Linssoppa, det har vi allt till här hemma. Mmm.. Eller så dricker jag några koppar kaffe latte i stället. Eller inte i stället men just nu. Så slipper jag eftermiddagshungern. Opps, såg att klockan var fem över halv sju, ehe. Okej, kanske ska äta nått nu då. 
Ciao Puss kram Ciao


Kommentarer
Postat av: tove

äsch detvar ju bara fint igår. det ser mest ur som skit annars. men det växer ju megafort så ångrar jag mig får jag väl låtat växa igen

2008-07-15 @ 17:06:40
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0