1: augusti - fest & fix

Ja, Nu ær det mindre æn en månad tills Frida Troll fyller 20 år!
Ni som har minnet kvar kommer væl ihåg att jag skulle fira min fødelsedag med Fest och fix!



Ja nu ær det så hær.
Jag har inte riktgit bestæmt mig hur min dag ska firas.
Upplevelser ær ju det som slår høgst.
Kanske spendera hela dagen på Liseberg eller åka Rafting i Oslos hamn.
Ja, vem vet? Men det jag helst skulle vilja gøra ær att...

bjuda hit de roligaste personerna jag vet och fira på Ballkongen.
Det kostar ju trots allt inte mycket att åka hit.
Eller okej åker man från Norrkøping-Oslo tur och retur kostar det 600kr.
Det vore ju en toppen fødelsedag!
Om 8 st skulle komma kan man sæga att jag fått en present till værde av 4800kr!

ELLER

Så gør jag som jag hela tiden har sagt.
Jag fixar fest i sommarstugan!
Bjuder in allt møjligt folk så att vi uppnår ett antal på i alla fall 30-50 personer.
Dær folk får ta med sig tælt och egen mat och dricka och sedan festa loss!!!

VAD TYCKER DU?



HUR SKA VI FIRA



JAG VILL BARA HA EN RIKTIGT GOD STÆMNING OCH EN FEST VI ALLA MINNS!

Kommentarer
Postat av: lisa.

jag röstar på stugan. en klassisk somamrfest i lantmiljö slår allt. ;D haha..

2008-07-06 @ 15:02:43
Postat av: Bella

nu är jag här! Jag är på din blogg. Jag är på någons blogg! hoppas du blir glad, för jag kan inte lova att jag gör om det ;D

okej, skit samma. nu till orsaken jag är här:



Alltså... så fort jag såg Liseberg blev jag glad och tänkte "PERFEKT!" jag är ju redan i gbg då så det blir nära och bra för mig!" men sen kom jag på att du fyller innan jag börjar skolan så det är inte perfekt, men det är kul! fast personligen tycker jag inte att det är en ordetnlig 20års-fest. Det känns som det skulle bli lite för splittrat. Vissa åker bergochdalbana, medan andra står i kö till virvelvinden. Resten tycker inte om att åka alls och sitter på en bänk och tråkar med en rinnande klibbig äcklig glasspinne i handen. Sedan kommer partygänget som tröttnar direkt på Liseberg och vill gå ut på krogen så de lämnar både dig, karusellfreaksen och de tråkiga glassätarbänksittarna. Så kan vi ju inte ha det! hahah, näe jag ska inte säga att jag vet hur det skulle bli eller inte bli men chansen att man splittras är rätt stor när man är på ett sånt ställe. Dessutom konkurrerar du med karuseller och attraktioner. Du som vill stå i rampljuset själv, på DIN dag!

Sedan har vi Oslo. Lät också himla kul! :D En upplevelse för alla verkligen.. Finns det plats för så mycket folk där? Hur blir det med sovplatser och så?



Näe, oavsett hur det fixar sig i Oslo så kan jag inte göra annat än att hålla med Lisa faktiskt. En fest i en stuga på sommaren, där man tältar, käkar gott, träffar folk och har det nice :D DU står i centrum, det blir en STOR fest - precis som det ska vara när man fyller 20, man slipper oron över att man är för högljudd (grannarna är inte vägg i vägg!), och alla är samlade, både under festen och efter festen!

Lovin' it. Min röst går tveklöst till sommarstugan.

2008-07-06 @ 20:29:15

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0