Førsta arbetsdagen

Många som frågar hur det gick på jobbet idag. Det gick fint. tjænade næstan en tusenlapp på att bara strosa efter daniel och gå backe upp och backe ner i några timmar. Inget speciellt jobb. Jag tror jag kommer søka lite andra jobb. Det dær med att stæda flygplan som brorsans tjej gør låter pløtsligt vældigt gøtt. Men sen berættade jag min lilla fantasi før daniel att få inreda hem och lægenheter till det bættre och då frågade han mig om jag ville jobba med det och jag sa såklart ja. Så han har ingt någrasamtal och vi får se vad som kan fixas. kanske får jag jobb på ikea att inreda eller något jobb hos en mæklare att inreda lægenheter. Det vore ju som en drøm och tills vidare kommer det att vara en drøm.

Chipp chipp.. Ska laga mina jeans nu.

Kommentarer
Postat av: tovii

så vill jag också jobba :( hoppas du får göra det du vill. vem vill inte det liksom!

2008-07-03 @ 17:09:41
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0