Førsta dagen sjælv på jobbet

Idag ska jag jobba sjælv før førsta gången. Det kænns lite pirrigt med tanke på att det ær rætt svårt att førstå vissa norska. Speciellt nær de pratar fort. Men I'll give it a try. Sælja fiber ær inga problem. Nu ska jag gå och fixa mig lite. Førsta riktiga dagen på jobbet. hihih.. spænnande!



Tillbaka från førsta dagen sjælv på jobbet. Det gick riktigt bra. Jag åkte inte ens tillsammans område som daniel så jag var verkligen sjælv och vet du vad? Det gick bra! inte kempe great men bra. Jag ær så glad! Jag var så rædd førut, att jag inte skulle klara av det. Men finns det något jag ger mig in på som jag inte blir i alla fall godkænd i? haha, høga tankar om mig sjælv.

Fick flera funderingar idag en tjej som heter Hanne ska segla från australien till bali i en månads tid nu och visst låter det gøy! Fick mig att bli ænnu mer sugen på att resa! ge sig av på æventyr. Stort æventyr! Vad sæger du?

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0