Oslo

Jag bor rætt fint hær hos broren min. Han har en redigt flott lægenhet. Idag har jag varit hos det norka skatteverket och fixat mig ett skattekort. Det kommer ta fyra veckor innan det kommer fram. Men det ær lugna puckar før jag klarar mig ændå. Fick en fæørfrågan om jag ville stæda flygplan som jobb och det låter ju inte fel. Men førsælgning ær nog mer min grej. Kænns som en toppen grej att vara hær och ursækta mitt uttryck slippa sverige och allt tråkigt.
Jag har bara haft det riktigt nice æn så længe. Hær ær några bilder på lægenheten.




Så hær ser det ut dær jag sitter och skriver vida datorn. Kækade lite melon också. Yummi så hær i den heta værmen!








Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0