Tooday



Just det. Jag trodde att man skulle vara vänner med alla sina vänner för alltid.
Men vissa måste man bara släppa när de halkar efter.
Och vissa de släpper taget för att inte sinka vänskapen.
Ja, jag släpper när jag blir plågan, men jag sinkar aldrig efter.




Idag var en konstig dag. Jag har inte jobbat utan Varit på jobbintervju. Jag fick jobbet. Såklart :). Ja och nu är det bara två dagar kvar tills jag får reda på om jag får det "riktiga" jobbet.

Hihi. Badade i poolen idag. Checka toppen. Köpte ny idag. Nu äntligen kan jag sola utan att få en massa fula linjer!!! Och visst ser håret ljust ut. :D Nööjd. Nej, har inte färgat det.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0