Söndag

För varje dag som går blir jag bara mer partysugen! Idag regnar det gärnet här och det stör mig inte för fem öre! Jag är så LADDAD att jag vet inte in eller ut! Det blir inte bättre av att daniel i minst fyra timmar per dag de senaste dagarna spelat grymt bra musik och övar. Nu har jag precis snackat med Linn. Det är tjejen som jag, festmässigt ser mig som jämlik. Vi är väldigt olika och hon är en toppen tjej! Men när det kommer til fest känns det som att jag vet vad jag ska göra för att det ska bli en toppen fest med henne! 

 

Kommentarer
Postat av: tove

aja jag ska göra mitt bästa :P hahaah jag är väl mästare på att ha tråkigt

2008-07-21 @ 11:44:18
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0