Midsommarafton/dag

Midsommarafton och midsommardagen har varit.
Det var fest på midsommarafton.

Jag träffade folk jag aldrig trodde jag skulle behöva se igen.
Jag träffade folk jag längtat efter.
Jag träffade folk jag aldrig mött förut.
Och vet ni vad? Jag hade det dönice. Trevligt. Inte långtråkigt.
Hemma hos Jonas var ändå höjdpunkten på kvällen.
Vi satt och spelade kort och lyssnade på musik.
Sen kom det mera folk. Alla snackade, det var kul.
Jag ägde Rasmus även om Berra tyckte det så ut som nått annat.
Det var kul.

Det var även fest igår. Midsommardagen.
Vi började rätt så sent.
Vi vissste inte vad vi skulle göra så vi raggade fester.
Men vet ni va? I den här hålan sover alla efter en festkväll.
Jag trodde alla var up & go för 2-dar-i-rad-fest!
Så var det inte. Så när vi väl bestämt oss för att åka till Jannike
som vi nte sett sen nian, blev det lite roligare.
Hon skulle fixa barnvakt och det gjorde hon.
Så vi fick skjuts av marcus ner till calles krog
som var det värsta haket jag sett någonsin i hela mitt liv!
Vi som tycker Melekes är lite halvtråkigt har inte varit där!
Hem igen, till mig. Spela kort och kasta pil. Dricka ur sina flaskor.
Alla gå hem. Jag och berra sova. Mmm...

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0