Snacka om en tronado med känslor och tankar!

Idag har jag varit så arg, så ledsen, så besviken, så glad, så pirrig och så gosig!


*Jag blev så väldans arg när mamma ska säga sitt om det här med att jag flyttar hem ett tag. Vi värderar olika saker och hon förstod inte hur jag tänkte. Vi kom inte överns om något men det ska lösa sig!

*Jag blev så ledsen idag för att jag känner mig så bortkommen och förlorad. Jag har inte min egen säng. Jag har inte mina kläder här. Jag har inga av de saker från lägenheten här och det gjorde mig ledsen.

*Jag blev så besviken när jag hade så tråkigt. Jag ville hitta på något men hade inget att göra mer än att gå ut och gå eller glo på tv:n. men för at ttrotsa båda satte jag mig i köksoffan och glodde rakt in väggen.

*Idag blev jag så glad när Fredrik ringde! Jag saknar verkligen att prata med honom. Han ringde för att fråga om de vita små tallrikarna var mina eller hans. Det gjorde inget jag blev glad ändå.

*Idag blev jag så pirrig när jag hittade ett riktigt bra program jag skulle kunna tänka mig att studera tills våren/hösten 09. Det gjorde att jag var tvungen att dricka fem glas vatten för att pirret skulle gå över.

*Idag har jag varit så gosig. Jag har bara velat kramas och kramas med allt jag kommer över. Mamma har fått säkert tjugo kramar och pappa bara tio. Så fort Eva kom innanför dörren idag så fick hon en baouta kram av mig.

Så idag har mina tankar och känlor flygt omkring som bara den.


Kommentarer
Postat av: Sara D

allt kommer allafall och lösa sej. känner verkligen igen mej i de du skriver. ja flyttade ju oxå hem ett tag direkt efter gymnasiet men de funkade verkligen inte ..kändes lixom som om dom inte kände mej längre eller visste vem ja är. dom tror att ja är lika dan som ja var när ja flytta när ja var 16 lixom . kändes som ingen förstod...:/

2008-06-25 @ 11:49:24
URL: http://fiskenförfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0