Yrsel och tråkigheter

oj så yr jag varit idag. Mått illa av yrsel. Jag vet inte varför. Allt har snurrat framför mina ögon och samtidigt som tankar och verkliga livet ska gå vidare så snurrar mitt huvud hela tiden just nu. illamående yrsel som den yrsel man får direkt efter att snurrgungor stannat och man kliver av.

Borde skaffa en hemlig anonym blogg där jag kan skriva vad som faktiskt pågår i mitt huvud utan att någon fattar vad eller vem jag skriver om. Där alla mina tankar och känslor bara kan forsa ur mig utan att några direkt förstående kommentarer kan läggas. Det skulle vara skönt. Bete mig lite skitzofren som jag egentligen är. Låta mina två inre alter ego snacka med varandra i en enkel dialog. Som anna brukar göra ibland. hon pratar om allt annat än det hon egentligen borde snacka om och gör synonymer om sitt liv och sin problem. En smart tje det där. Anna.

Det skulle vara skönt att rensa huvudet från all denna yrsel.

Kommentarer
Postat av: Sara D

Förstår dej precis :) min polare har faktist två bloggar där den ena är mer anonym eftersom hennes mamma läser hennes blogg jämt haha

2008-06-23 @ 21:05:34
URL: http://fiskenförfan.blogg.se/
Postat av: tove

polaren är min polare med haha, vet du vfem? gör du väl?

2008-06-27 @ 17:50:01

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0