icke bloggade dagar

 
405922-52

Dag1
Alla hjärtans dag. Jag åkte och överraskade Fredrik i Valdemarsvik, trots att jag tidigare skrivit här att jag skulle få vara själv på alla hjärtans dag. Var hemma i viken/ norrköping i en vecka. Gick på Bio med fredrik+lite av hans släktingar och såg national Treasures. Efter bion gick vi till en trevlig liten pixxeria och åt jättegod pizza.
Dag2
På väg till mullsjö igen. Fredrik fick en praktikplats här så nu kan vi umgås i tre veckor. Han ska praktisera som bildlärare på min gamla skola Trollehöjd. hahaha! Jag följde honom första dagen för att han skulle hitta rätt. Lite läskigt, jag träffade ju sån många gamla lärare. Dessutom gick de som gick i femman när jag gick i nian, nu själva i nian. Usch, tiden gick snabbt från nian till studentdagen. Jag har haft tid att leka med mitt hår också.
Dag3
Provade pappas arbetsglasögon som jag blev lite kär i. De var riktigt fula. Värsta var ju att det är slipat glas i dom så de går ju inte använda. Glömde på bort glasögonen och gjorde smörgåstårta. Yes, den ser liten ut, men den var feeet! Pappa skulle bjuda jobbarkompisarna på en bit eftersom han fyller 50. Som tur var blev det en bit över så jag fick smaka och den var yummi!!
Dag4
Bullba inför lördagen då pappa fyller 50. 1 mars. Lätt att komma ihåg. Insåg dessutom att pappa är exakt 30 år äldre än mig. jag fyller ju 20 i år. Okej, bullbak, kanelbullar, nötkakor och chokladrutor med nötter. Kul, jobbigt GOTT! fredrik blev lite inspirerad att själv baka så han gjorde marängfudge tror jag det hette. pappa kom och skulle lägga sig i och fredrik blev stressad, såå, eh marängfudgen blev inget bra i slutändan och han fick slänga allt.

405922-53

Dag5
Jag har skaffat ett nytt jobb, som nu till början är ett extraknäck. Forever livning products. Aloe Vera produkter. Jag har provat lite av det. Smakat och känt och klämt. jag gillar det! Nu tänkter du, det kommer du aldrig att tjäna pengar på eller att kunna sälja. Jag har inte utildat mig än och jag har inte införskaffat mig alla visex eller lärt mig mycket om bakgrunden m.m MEN jag har redan sålt 1/4 av vad jag ska. På två dagar! Efter att jag skaffat jobbet.
Jag tänker satsa, var där och stötta mig så gott du kan.
Dag6
Besökte marie. Satt och snackade en hel del om Aloe Vera eftersom jag anser att det är ett bra extraknäck. Sen sa marie en bra sak. Alla kan ju inte babbla som jag. Och det är ju sant. maries mamma fick den lilla information jag gav henne och köpte två produkter av mig. Finemang. jag hoppas verkligen att de använder produkterna och att önskat resultat händer. Gick på pizzeria med Marie, Robin och fredrik på kvällen sen.
 jag käkade  en hamburgare som var skitdålig. gick tillbaka med den och bad om mera grejer på den. Usch för stressiga pizzabagare.
Dag7
1 Mars, Roy 50 år. han har tidigare varit egenföretagare och jobbar numera på Swedecot AB i Mullsjö. Han har också spelat bandy 1laget och varit coach i klubbens ungdomsverksamhet. han gillar musik. Eller som det stod i Jönköpingsposten(tidning): 50 år fyller den 1 mars Ray Albertsson, Mullsjö. han är född i Västervik och driver ytbehandlingsföretaget Swedecot AB i Mullsjö
. han har ett förflutet som bandyspelare i division 1-laget AG90 och som tränare i klubben ungdomsverksamhet. Musik är ett annat av hans intresse. Hahahaha, så fel det kan bli!!
Släkt kom på middag och jag lagade lindad fläskfilé med hasselbackspotatis och grönpepparsås och sallad. Fredrik gjorde salladen. mamma gjorde prinsesstårtan.


Det var några av mina senaste dagar jag inte bloggat på. Missade säkert massor men det kommer mer nytt i stället. Nu ska jag sola och färga håret. Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: lisa.

min paps är också 30 år äldre än mej! ;D
och jag fick ta bort skyddet! armen är nästan bra! :D:D:D:D GLAAAD!

2008-03-04 @ 19:09:36
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

mm, det är sjukt konstigt. för man vill liksom hela tiden ta tag med den handen. hah. men men, på god väg till att bli bra nu så. :)
duu, när var det du skulle ha din 20årsfest!? för min kusin och jag ska ha en fest i augusti, så att jag inte tar samma dag..
allt bra annars? misss you! :/

2008-03-05 @ 11:37:01
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

joo, du har nog rätt. heh.
okej, bra. :D vart ska du ha den nu då? j

2008-03-05 @ 17:32:38
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

ag är redan nyfiken. ;D hahaha.
neej, vi tänkte ha våran 16 eller 23 så då är det ju lugna gatan. :) trevlans!
puss

2008-03-05 @ 17:33:39
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

okej, men då gissar jag på ... gebo!
rätt!? ;)
händer i helgen då fridus? :D
puss

2008-03-07 @ 12:31:15
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0