Jane Hellen-MOOD - Ultra blond

Japp. Nu har jag färgat håret igen. Inte särskillt lyckat men ett steg närmare blond.
Ser ut lite som ja vem fan vet i håret.

Ultra blond är den bästa om man vill bli blond. det bleker på håret vilket INTE är bra.
Däremot blir hårfärgen den man vill, om man har rätt underlag av hårfärg innan.
Funkar utmärkt på naturligt, ickefärgat hår, På redan ljus/blonderat hår.

Ska inte användas på svart eller rött hår.
Brunt är okej, men resultatet kan bli orange beroende på om det är en brun ton med röda pigment i.
Japp. På min blev det guld-gult vilket inte är den värsta Kolören man kan få i experimenterande av Ultra blond. jag kan i alla fall säga att, vill man bli blond och inte
är så rädd om sitt hår, tar det i mitt fall oftast fyra-fem färgningar, alltså minst två månader att bli blond. Jag är inne på min andra ultrablond färgning och första månad. You do the counting.



Snart är jag blond igen!

Kommentarer
Postat av: lisa.

vadå "fortfarande i viken"!? :O gosh, det är något jag verkligen missat.. är kom ni hit/när åker ni!? :S
jag är sjuk fortfarande(!), så tyvärr, i helgen blir det lugna gatan för mej också, så du kommer inte få känna några partyvibbar genom mej, inte. men kanske blir det mys imorgon, så då får du nog in en skön stämning i kroppen iaf. ;D hahahaaha.
puss!

2008-03-07 @ 23:10:22
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

hahaha, du skrev ju "I helgen händer ingenting. vi är ju fortfarande i viekn och jag har fortfarande 0.00 öre" jag trodde 'viekn' var viken. nu är jag förvirrad till max. :S:P hahaha. men vad, du menar att du flyttar tillbaka!? GOSH så GLAAAD jag blir! :D:D
hahaha, naej, har inte fått min kille än. ;) tss..
puss

2008-03-08 @ 21:42:24
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

hahaha, knäppis. ;) då var det inte jag som fattade fel iaf. heh.
ehm, okej, men vart tar ni vägen dårå? om lägenheten sägs upp!? och vart ska du jobba? :)
puss

2008-03-09 @ 17:36:39
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0