yees..

405922-51

Ja, Det var länge, riktigt länge sedan jag bloggade. Jag önskar att jag hade tid att blogga oftare. Det är ju kul.
Satt idag och tänkte igenom min extrema hårprocess. Bilderna här är få utav de processer jag genomgått egentligen, men de här är bland de nyaste, mest minnesvärda och roliga. Jag har ju också varit i stort sätt svarthårig, mörkbrunt och rött, och lilarött. Får se om jag hittar gamla bilder från den tiden. Det är nog över tre år sen jag vara så mörkhårig. Se bilden med ljusbrunt hår här. Till vänster om den svartvita bilden. Ser det inte äkta ut? Som om jag hade min egen hårfärg. Men nepp, det är färgatr, men det ser som sagt mest naturligt ut. Jag gillar mitt hår bäst på bilden med rödtröja och den bredvid med glasögonen.
just nu har jag samma hårfärg som på bilden med solglasögonen. Inte för vackert. Jag tänkte slinga/färga håret lite idag. Att vara ledig som jag är nu, ger mig gott om tid att leka med håret, sola och träna. Fast det sistnämnda har inte gått så bra nu när pappa fyllt 50. Aj aj aj..

Mer hårinfo kommer..

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0