en dag med cornelia och gabriel

Det började med en promenad till ica och på vägen hem träffade vi Cornelia och gabriel. kvällen innan hade vi var i skeppsgården som ni säkert läst. och min underbart sköna skrapsår såg nu lite infekterade och äckliga ut. men det gjord det samma.

Cornelia och gabriel hade lämnat bilen uppe hos oss så vi gick hem till oss. Där åt vi korven vi hade tänkt grilla dagen innan. vilket vi inte gjorde. Gabriel gjorde ett utmärkt jobb med korven. det verkade som att han blev förvånad över hur snabbt det gick att steka korv i olja. haha. skit samma. gott var det. Sen av någon anledning fick vi för oss att vi ville bada och klockan var nu säkert två. Vi tog med oss handduk och jag sa tydligt att jag bara skulle doppa benen och inget mer eftersom jag hade sår på ben och arm.

       

i alla fall ut till fyrudden där vi tänkte äta glass eftersom tydligen, var det ingen som ville bada. När vi är där ute, var det stängt så vi satsade på gryts camping som ochså var stängt. Gabriel som vid det här laget bara ville ha glass och tuta på golfare bestämde att vi skulle åka tillbaka till viken för att köpa glassen där stannade, som ett sista försök, vid gryts inärbutik som också stänger tre. Japp, raka vägen till viken blev det. där köpte vi glass och kladdkaka ochsatte oss vid hamnen.  sen gjorde vi nog inte mycket mer..

       
       

     




e fin fin mat som var såååå god! Tzatzikin vi gjorde, guuu. den var såå god!

image122


Kommentarer
Postat av: Bättan

Om det var gabbe som gjorde tzatsikin var det jag som lärde han. Kolla in min nya blogg, den är porrig. Säg inget till mamma... vågar du läsa?

2008-05-15 @ 23:03:48
URL: http://raggasex.blogg.se
Postat av: Louise

Va gott det ser ut!

2008-05-16 @ 10:29:26
URL: http://lowice.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0