Mösspåtagning 28:e Maj

Min dag började med att jag vaknade klockan 12.oo fixade i ordning mig och gick ner till mösspåtagningen som började klockan tre på parbankstorget.
(Fler bilder från mösspåtagningen kommer.)
     
     
Sedan gick jag och Cornelia till ica och köpte frukt medans grabbarna grus gick in på systemet och köpte cider. Sedan gick vi hem till Garbriel och satte oss i hand härliga trädgård. Där drack vi cider och såg på när Gabriels lillebor och lillasyster spenag omkring och lattjade. Det var jag , Cornelia gabriel och Kristoffer. Sedan kom louise och Fredrik  <3.
     
Sen kom emelie också. Och sedan Madde, Lina och johanna. Det var roooligt. Jaaa.
     
Jag försökte ta flera kort på Lina när hon fick sitt hår flätat men hon blundade på alla!
 
Jessie var där också såklart.
hon ville inte vara med på bild men hon fastnade ändå.


 
Okej, klockan tio i åtta försvann allt folk som skulle på middag nere på davidsson. Kvar blev jag, Jessie, Gabriel och Kristoffer. Vi gick ner till Melkes klockan kvart över åtta och delade på två pizzor i stället. 300kr på tvårätters middag på davidsson var inget för mig. En halv pizza blev bra. Japp, där satt vi i ett hörn. Gabriel och kristoffer rökte cigaretter och ett gäng pollacker käkade säkert det dubbla av vad en normal männsika äter för de hade säkert 20 tallrikar mat på sitt bord. Japp och feta var dom.
Okej, klockan närmade sig party och jag hade druckit fem cider två rosa pantern och vi gicköver till davidsson för att hälsa på det lilla tvårättersmiddags gänget.
Hej hej sa jag. sen festade vi hela natten lång.

okej, inte riktigt så var det. Jag sa hej hej. snackade runt lite, bjöd danne på en öl för att han skulle vara med och bowla vilket han var sen. Japp och vi bowlade. jag och Carl utsåg oss själva till vinnare fast jag tror Tobbe fick bäst poäng.

ja, jag har ju bilder på dom också fast de är supermörka så jag skiter i det.
Trevligt var det. tack för en go kväll..

Kommentarer
Postat av: MADDE

Kopierade några av bilderna om det var okej. Ska vara noga med att märka ut fotografen ;)

2008-05-30 @ 15:48:33
URL: http://lookahead.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0