På stan med tove

image92 åh tove vad jag är glad att jag har dig. Det låter klyschigt men jag menar det. Du får mina tankar att bli lite bättre och lite sundare. Jag ser fram emot inbjudan till möhippan och bröllopet och till babyshowern också såklart! Det kanske dröjer ett litet tag till men ändå. jag längtar!

Idag handlade jag ett par svarta tights för det behövde jag verkligen. sedan köpte jag tre par som jag nu i efterhand är väldigt nöjda med. Jag stod och velade ett bra tag där inne på affären kan jag säga. men det slutade med ett par låga pumps och två par sandaler som var lite gulliga. likadana fast svarta och silvriga.

japp. jag gjorde av med n femhundring i alla fall. det känns skönt eftersom plånkan precis fyllts på. :D

Kommentarer
Postat av: tov

jag är glad att du finns med

2008-05-30 @ 17:47:16
URL: http://dockner.blogg.se
Postat av: tove

vafan jag skrev ju värsta långa meddelandet ju! nästan allt försvann! jag skrev att du är världsbäst för att även om man inte har sett på länge så känns det som om man träffas varenda dag! och att det verkar som om jag ska gifta mig och är gravid! hahaha

2008-05-30 @ 17:49:14
URL: http://dockner.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0