panik&ångest-attack

image123Jag känner mig snurrig, yr och illamående. Pulsen dunkar fort som tusan och jag tappar snart fattningen.
nyss var jag stressad och orolig över att jag inte hade sommarjobb och nu när jag äntligen fått en arbetsintervju tappar jag kontrollen och går nästan in i väggen. Den 29:e avslutar jag mitt jobb som promotor på Carl Malmsten hanverksgymnasium i valdemarsvik och den 30:e ska jag på jobbintervju i habo. som ligger ca 25 mil från valdemarsvik.
Får jag jobbet så vet jag inte hur mitt schema ser ut och den 12:e juni tar ju fredrik studenten och då ska jag ju vara där. Den 28:e-30:e flyttar jag ur min lägenhet. Det är några dagar där.

Får jag jobbet blir jag vårdbiträde i sommar igen. Okej Callie är doktor men jag får bära lika snygg outfit som hon då.


Men jag tänkte så här. (frida, alltid med en lösning i bakfickan.) Jag börjar jobba i habo den 16:e juni för då hinner jag packa och gratta fredrik en massa. Sedan om jag jobbar under flytthelgen så får jag byta dagar med någon jag jobbar ihop med eller helt enkelt ta ledigt. för jag måste ju flytta.

Okej magknip, halsbärnna och fortfarande yr. men det löser sig. det sa i alla fall loise till mig.

Fan!! kom ju på att jag ska ställa upp på karnebåt också. men som Mimmi sa, vi får se till att få hit dig från vart du än är. jag hoppas verkligen att hon står vid sitt ord.

Panik...!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0