Frida


Ja, fyllt i min tatuering, bytt in min gamla stövlar mot de här. Ett par lägre och MYCKET snyggare. Tagit kort på soluppgången en vacker morgon. Missat bussen men fått skjuts av en annan busschafför till en hållplats för att kliva på rätta busssen, Varit med Berra och Patrik och kollat på asdåliga filmer, varit i skolan och pluggat och pluggat och pluggat.




Imorn ska jag till Therese med Berra och kolla på två fula tjejer som ska tatuera sig. Lite som att gå på zoo. Det är spännande och man vet inte om man ska få klappa eller mata djuren.

På lördags ska Berra och jag till Falköping på fest. Det pirrar i hela mig när jag tänker på det. Ett helt nytt ställe och massa nytt folk.. och några jag redan träffat förut ;).. men No big hopes..

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0