Helgen

JAPP! idag har jag varit och fyllt i den. på riktigt. :D. Det sved och det brände som tusan. Jag hade handsvett som bara den! Men det gick bra. Det är fan läskigt att tatuera sig. Speciellt när man tror att man skulle kunna göra ett bättre jobb själv. Men det blev nog bra. Tyvärr tror jag att den här tatueringen bara var början till vad jag skulle vilja göra. Fast nästa gång skulle jag i så fall gå till en profisionell tattooverkstad och få den lika fin gjord som Berras senaste.

   

Var hos Rasmus i lördags natt också. Jag kollade på film och hjälpte honom att vinna på alfapet över nätet. Och i Fredags hade jag Felix hemma hos oss. Mamma och pappa gosade typ sönder honom. Berras hund by the way. Helt underbar! På fredag kvällen var jag berra och patrik nere i lägenheten o glodde på asdåliga filmer.. Helgen var helt okej och mysig men det är nästa helg jag längtar till! 

 

Whoho! Bara 5 dagar kvar tills fest.. !

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Åhhhh feeliiiiitttt=)

2008-11-28 @ 06:46:24

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0