Borta

Oj då.  Vad jag är vilse i pannkakan som mamma kallade mig.
Jag vet inte vad som är upp eller ner, eller ens vad som är höger eller vänster. Då är man vilse.
Norr,öst,söder, väst. Vem kan dom överhuvudtaget.?

Nu sitter jag hos momi och papi igen. Jag har precis varit en hel vecka i norrköping. Spenderat min mestadels tid hos fredrik men jag har ju också träffat tove!  Vilket var så underbart skönt. Det är så lätt med henne. Mmm.. jag har haft det jätteskönt och mysigt hos fredrik hela veckan men jag har också insett att det vi hade inte är samma sak längre. Jag kommer alltid tycka om honom men jag ser ingen framtid. Det känns skönt att veta att jag saknat någon men att det nödvändigtvis inte behöver vara honom. Vi är mer vänner nu. Men jag vill fortfarande in höra nått om att han träffat tjejer.. haha.


underbar vecka. minnas den för alltid..
Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt att ni kan vara vänner fortfarande. :)

Försten frida!

Skulle jag kunna få din mail adrees så jag kan lägga till dig på msn?



Puss på dig!

2008-10-16 @ 22:52:01
URL: http://lowice.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0