Fredagkväll



Här bor jag. Det här är mitt gamla rum sen jag bodde hemma. Det är sig likt. Fula tapeter i värsta färg kombinationen gult och grönt. De fula "tygbiten" till gardin där i förstret. En alldeles förstor tv. Ett barskåp, men det klagar jag inte så mycket över. Ja, sen är det nån hylla till med glas och lite pärmar och grejer i.

Ja, om ni trodde att jag hade ett helt eget rum med egna möbler och där jag får bestämma saker själv, ja då trodde du fel. Fick jag bestämma så skulle där inne bara finnas en 120säng två nattusbord och en mega garderob med speglar på. och självklart några vägghyllor för smink och plattång och allt annat bråte man behöver för att hålla sig vid liv.
jag skulle självklart måla om i rummet. jag tror jag skulle slå till med latte och turkost. göra en megastor fondvägg och ha resten i latte. Sedan bara njuta av mitt egna rum. Kanske skulle jag då till slut kunna ta med mig någon hem. För just nu så känns det inte så kul att ha folk här. vart ska man va?


 
Ikväll har jag färgat håret. Mera blond och inte svart som många lyckades tro, trots mitt skojja. Jag tog bara färg i överhåret. jag tror jag fick det att se helt okej ut. Inga gula fläckar. Inga orangea fläckar. jag är rätt så nöjd faktiskt. Skulle till och med kunna tänka mig att göra lite ljusbruna slingor i underhåret för att få ännu mer flax på håret. Men tills vidare, får detta duga. Det blir spännande att se hur resultatet blev i tortt hår. MEGAFLUFF a la Frida.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0