Mitt rum

Här har du min hylla med Pappas Dvdfilmer,Mammas Ljudböcker och mitt shit. De där två fula trollen fick jag inte slänga och de måste stå på mitt rum av nån anledning (?). De är dyra och kostar 600kr/st. Sen är det typ bara mitt smink, min plattång, locktång och allt annat bråte man behöver för att se ut som man gör. Skönt att få en plats för mina saker.

Före - Efter

Jag möblerade om och bytte gardiner. Nu ser det lite trevligare ut än innan.



Har jag sagt att jag hatar gult? När jag var yngre ville jag ha ett blått rum. jag fick gult och grönt. Den fulaste kombinationen ever. Grönt - Okej. Gult - NEVER!  Ja men glasen i hyllorna ställdes i ordning och bilderna på uffe kom upp. nu går det i Gult, grönt, Furu och svart där inne på rummet. NÄSTAN som om jag hade planerat det.



Sa jag att jag hittade ett stativ hemma i gömmorna som funkar ypperligt till min kamera. Underbart, nu är det bara minnesläsaren och laddaren jag väntar på. Whoohoo!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0