Spooky

Snart är det Halloween också! Inte alls långt kvar nu.
Det är den 19:E idag och Alla helgonas afton är den 31:a, alltså 12 dagar kvar tills det blir höjdar fester med många kostymer! Jag har börjar fundera på vad jag ska klä ut mig till. Jag har fått de ena och de andra förslagen och många av dom har faktiskt varit riktigt perversa. Och dessutom har jag hunnit med en hel del outfits under de senaste åren, Häxa, prinssessa, french maid, discodiva osv.. I år tänkte jag försöka spränga mina gränser. Ta det till mitt yttersta. Lägg ner både tid och pengar på det.

Jag kan ju inte berätta redan nu vad jag ska vara..
men kort och smakprov kommer absolut att läggas upp här så småningom.

Vad ska du klä ut dig till på Halloween?



Kommentarer
Postat av: MADDE

ho, va skoj det ska bli med halloween!! jag är äntligen ledig och ska klä ut mig för första gången :) ska verkligen fundera och försöka komma på något bra.

kul det låter med pluggarplanerna!

2008-10-20 @ 18:37:59
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0