SWE/NOR

hoho . im back in Sweden Folks!

Its been a bumpy road I can tell you that for sure.
Okej enough med engelskan. Pinsamt värre.
På tal om pinsamt.. har ni sett fredriks senaste bild? Läs texten och asGarva.
-Ne men min mamma har. jag skrattar än, stackars dig fredrik.
Och när du förklarade för mig hur det var, då var det ju bara synd om dig..

aja.. Här är jag nu.. Ska in till jkpg nån dag och köpa skor, jacka, vantar halsduk, smink och lite strumpbyxor och leggins. Låter bra va? Tänkte försöka få hit Fredrik, så att tobbe och vi kan träffas och kanske käka lite?
men fredrik är fattigare än tiggarna i oslo. Så det är skitsamma. I stället, ska jag festa på lördag med Berrburr!
har inte träffat henne på rikitgt länge.. Känns lite knas mellan oss typ. men det kanske en fest kväll löser??

Yes. back in Sweden.. ring om det är nått.

Kommentarer
Postat av: tove

fan att jag är så lös i hjärnsubstansen och fattade lite sent att du redan var hemma!

2008-10-02 @ 17:00:42
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: berrburrrr

Nechhhrååå, de e inget knas mellan oss.. bara längesen de va du o ja. Men nu ere du o ja och one hell of a night out, right:)?

2008-10-02 @ 21:32:03

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0