Helosan

                             
Ja, lite bilder på min nytatuerade tatuering.
Det som gäller just nu är återfuktning och ingen klåda eller onödig beröring.
När Berra tatuerade sig lossande det skorpor med färg som hon sedan fick fylla i. Jag hoppas att jag inte tappar nått för då slipper jag fylla i. Jag blev jättenöjd. Älskar det. Jag känner mig inte lika fin i kanten längre. Inte lika pryd eller lika ohämmad. Känner mig snarare vild och galen! För dig som inte vet hur jag kom på idén att tatuera mig så gick det till så här:

Jag satt hemma i mullsjö. Klockan var tre och jag fick plötsligt impulsivfnatt och ringde Berra och frågade om hon visste om tatueraren var ledig.  Klockan sju satt jag där på stolen och hade ritat upp mina stjärnor som vi sen förde över till min arm. Sen var det ingen återvendo. Han började tatuera mig.

Jag har haft den här fnatten förut men då blev det inget av det. Den här gången, ja då fick det vägen helt enkelt. Jag hade tänkt mig fem små stjärnor på handleden. Det blev fem Lite större stjärnor på handleden.

i alla fall. jag är Jättenöjd och hoppas att när alla har läkt att jag är lika nöjd då med!!!

Nu i alla fall är de MASSOR med Helosan som gäller!!!


Kommentarer
Postat av: tove

SHIT! fan va härligt att bara göra det!

2008-10-06 @ 09:14:08
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: HANNA

vad kostade det där då? =)

2008-10-06 @ 14:51:48
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0