Tekniska prylar

Jag har shoppat tekniska prylar på internet ikväll. Jag är så trött på att ha en kamera bara liggandes här hemma. Så nu har jag beställt hem en laddare som funkar perfekt till mitt Batteri NP-40N. Jag har också beställt en minnesläsare som den så fint kallas. Den tar flera olika minneskort och det är bara att stoppa in den i USB-uttaget och använda bilderna. Perfekt. Äntligen kan jag börja använda min fina Kamera FUJI Finepix F480.



 
Jag hoppas att mina prylar hinner komma innan Fredag. Så att jag får användning av min kamera när jag åker till Norrköping för att fira Halloween med TOVE (och Elli?) och med alla andra halloweentokiga fans.

Kommentarer
Postat av: tove

jaaaaaaaaaaaaaaa

2008-10-27 @ 09:32:34
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Vi måste ha någon slags gemensam halloweenförfest!!! med typ alla, Tove, Linda, Sara D, Ussa, Jag typ massa och alla måste klä ut sig!! Vat tycker du? vad har du för nummer Frida?!?!?!?!?!

2008-10-27 @ 11:17:23
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0