Fest Fest Fest



 

I går var vi laddade och riktigt sugna på R'n'b och hiphop. Min kvæll børjade med att fixa håret och sen kom Therese och Emma. Jag drack en sunkig drink som smakade skit. Jag fick inte i mig den. Så jag fick smaka lite vin av Emma. Jag hade tænt ljus och vi lyssnade på musik och snackade. Mycket trevligt. Både emma och therese ær lætta att snacka med, om allt. Våra munnar går i ett och det ær nog svårt att få en syl i vædret om man inte ær van vid tempo.

 



Utekvællen børjade på en førfest vid bislett. Sækert en bra førfest om man kænde mer folk nu gjorde inte vi det så det blev en okej fest. Vi drog sedan før att shakea på Lip men på nått sætt (fråga mig inte hur) fick vi fri entrè på en annan klubb. Fick gå føre i køn, fick fri garderob och i mitt fall, en gratis drink. Emma kænde en kille som fixade allt. Man gick in i en grændøppning och dær børjade festen. En litet dansgolv med R'n'b dansgolv och ett dansgolv med dance. Sedan en trappa ner var det house musik som gællde. Underbart stælle om man tar bort dance musiken. Men så coolt och skønt stælle, verkligen!

Det var en Morsom kvæll och det var så skønt att komma ut och røra på sig.
Tack før din sæng i natt emma! Asskøn hård sæng med tempurkudde.
Och en jættegod frukost, nått nyttigt men søtt, I like!



Och tack før træningen! Kul att gå och træna med någon annan æn sig sjælv.
Bara veta att man ær dær och pushar med någon mer kænns roligare æven om man gør sitt på varsit håll.
Och emma! Asskøn magtræning idag, jag blev førvånad øver hur mycket jag orkade. Du visste precis min græns. Sjukt kul!

Tack før en go kvæll!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0