hår

Jag har blivit lite hår galen igen. Jag borstade mitt hår och det hær blev lekresultatet. Stort burr som ser ut som værldens størsta page. Idag har jag flætat hela fræmre delen av håret och har nerslæppt. Skønt værre. Jag har funderat och funderat en massa och jag har kommit fram till att jag nog vill Rakpermantenta mitt hår. Daniel hade varit och klippt sig hos en afrofrisør.. och hon som klippte honom hade tydligen sitt hår som jag vill ha det. Så jag har blivit vældigt inspirerad att rakpermantena mitt hår. så kanske jag kan få det som jag vill... MItt tjocka hår och ca 10 cm længre = Kændissvall.. whoo!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Jag tycker så himla mycket om ditt hår! Inte ska du väl rakpermanenta det?!

2008-09-11 @ 19:50:13
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0